یه فنجون لبخند (23) از سجاد امراللهی نیا


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» یه فنجون لبخند (23) از سجاد امراللهی نیا
من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و

 اونم اینه که هیچوقت کسی رو به نظر گذاشتن تحمیل نمیکنم

ولی کسی که نظر نذاره  خره...

تموم شد و رفت...!
===============================
آنتی ویروس کامپیوترمو یک سال و نیمه آپدیت نکردم!!!

یه ماهه پیغام میده: هر غلطی دوست داری بکن من دیگه کاری به کارت ندارم...

========================

دختره استاتوس گذاشته بود،

مردی که واسه عشقش نجنگه رو باید درش رو گِل گرفت!!!

بعد من هر چی دقت کردم نفهمیدم درِ مرد کجاشه دقیقا?؟

شما میدونین؟
---------------------------------------------------------------------
شبا شبای نزدیک به امتحاناته
.
.
.
.
.
.
.
.

چراغارو خاموش کنید

محفل معنوی باشه

میخام امشب دلاتونه ببرم پیش عمه ی استاد!


نظرات شما عزیزان:

آریا
ساعت8:32---24 بهمن 1392
فقط می خواستم بگم خر خودتی!

hooman
ساعت17:36---22 آذر 1392
balam jan avvalan ke shoma be {dare mard}
chi kar dari?
saniAN akharish khili bahal bood =)))


رضا زرقانی
ساعت17:19---21 آذر 1392
ایول به آخریش ولی بقسش مزخرف بود!http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(3).gifhttp: //loxblog.ir/images/smilies/smile%20(2).gif
پاسخ: نظر لطفته رضاجان !!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، یه فنجون لبخند، ،

:: نوشته شده در چهار شنبه 20 آذر 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia